Contact, betaling en verzending

Contactmogelijkheden

Wij proberen alle info over producten in deze webshop en onze service zoveel mogelijk op voorhand al te publiceren op de betreffende pagina’s. Moest/mocht je toch nog vragen hebben of extra foto’s wensen, dan mag je ons zeker een bericht sturen. Je kunt ons bereiken via Facebook (Meer mogelijk met Voetbalkleding), e-mail (info@meermogelijkmetvoetbalkleding.nl of het contactformulier op onze webshop. Wij doen ons uiterste best om je binnen 1 werkdag verder te helpen. Onze klantendienst/klantenservice reageert op werkdagen tussen 9u00 en 17u00 (uitgezonderd feestdagen). Mails van ons naar Hotmail, Live en Yahoo komen door instellingen van hun servers niet altijd aan. Ook kunnen ze soms in de spambox belanden. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om een e-mailadres (of bij voorkeur telefoonnummer) op te geven waarop wij hem of haar kunnen bereiken.

Betalen & transactiekosten

Onze webshop ondersteunt betalingen via iDeal, Paypal en Payconiq by Bancontact! Per transactie zijn wij genoodzaakt om (lage) transactiekosten aan te rekenen. Deze bedragen 0,35€ voor betalingen via iDeal, 0,39€ indien u via (Payconiq by) Bancontact betaalt of 4% van het totaalbedrag wanneer de betaling via PayPal voldaan wordt. Indien u uw bestelling gedeeltelijk retour stuurt of iets ruilt, worden deze kosten niet terugbetaald. Retourneert u uw volledige bestelling? Dan wordt het totaalbedrag (inclusief transactiekosten) volledig teruggestort! Sinds 01/07/2024 werkt iDeal met een nieuwe versie, waardoor u eerst (bij een keuze daarvoor) naar de website van iDeal geleid wordt en daar pas op de keuze voor een bank kunt maken.

Verzending

Bestellingen worden binnen 3 tot 5 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden. U ontvangt een track&trace code zodra uw bestelling is verwerkt. Wij verzenden via PostNL. Ons team doet haar uiterste best om uw bestelling zo vlug mogelijk te verzenden, maar omdat wij uitsluitend met vrijwilligers werken kan dit een paar dagen duren. Wanneer u uw bestelling thuis wenst te ontvangen, hoeft u de PostNL-filter niet te gebruiken. Bij levering op een PostNL-punt is dit wel noodzakelijk. Houd rekening met drukte (en langere levertijd) bij PostNL rondom de feestdagen en dagen als Black Friday. Is uw zending binnen de 5 werkdagen ná het ontvangen van de e-mail met uw track & trace nog steeds niet bezorgd? Stuur dan zeker een e-mail onder vermelding van uw ordernummer, zodat wij een onderzoek bij PostNL kunnen opstarten. Onze excuses voor het ongemak!

Afhalen

Het afhalen van een bestelling is mogelijk op maandag en donderdag om 16u30 in Stiens of 20u00 in Leeuwarden. Na het plaatsen van een bestelling met afhalen wordt u gecontacteerd om het exacte afhaalmoment af te spreken. Een bestelling wordt 7 dagen bewaard, nadien wordt de order geannuleerd. Afhalen op een andere tijd of dag is NIET mogelijk. Bestellingen kunnen tot 24 uur voor een afhaalmoment geplaatst worden. Als je hebt gekozen voor afhalen bij ons thuis, kan dat enkel op afspraak en pas na schriftelijke bevestiging van ons. Sommige afhaalmomenten kunnen niet doorgaan omdat wij naar clubs gaan, dit wordt tijdig vermeld op deze pagina. Het gebruiken van de PostNL-filter voor afhalen aan huis is niet nodig, wij kunnen dan ook geen rekening houden met geselecteerde keuzes wanneer u deze filter kiest bij afhalen tijdens onze afhaalmomenten.

Levering

Verzending binnen België en Nederland kost 5,99€ voor schoenen, keepershandschoenen, kledij en wedstrijdshirts zonder badge uit de reguliere collectie. De verzendkosten voor items uit de Outlet, wedstrijdshirts met badge, schoenen die in de originele doos zitten en/of een Isolate Jacket bedragen 7,50€. Ons systeem rekent altijd de hoogste verzendklasse aan, naar gelang je bestelling. Je bestelling kan je volgen met de track&trace die je van ons ontvangt als deze het magazijn heeft verlaten. Wij verzenden enkel binnen België en Nederland.

Wij verzenden de bestelling binnen de drie tot vijf werkdagen na het plaatsen ervan. Ben je niet thuis? Dan gaat je pakje naar een PostNL-punt bij jou in de buurt, waar je 7 dagen hebt om je pakje af te halen. PostNL laat in de meeste van deze gevallen een niet-thuis briefje achter in de brievenbus.

Haal je je bestelling niet op? Dan wordt deze weer aan ons geretourneerd. Je ontvangt dan een e-mail van ons of wij je bestelling opnieuw moeten versturen. In dat geval worden de volledige verzendkosten (10€ voor een aangetekend pakket) in rekening gebracht. Indien u dit niet wenst, maken wij het geld terug naar u over!

U ontvangt binnen 3 tot 5 werkdagen een mail van ons met de track&trace code. Ook PostNL houdt u automatisch op de hoogte wanneer het pakje bij PostNL is en wanneer de bezorger onderweg is. Heeft u na 2 werkdagen nadat u een mail heeft ontvangen dat uw order binnenkort ons magazijn gaat verlaten (of 4 werkdagen na het plaatsen van uw order) nog geen track&trace of e-mail van PostNL ontvangen, stuur dan zeker een e-mail naar info@meermogelijkmetvoetbalkleding.nl en vermeld daarbij ineens uw ordernummer. Wij zullen u dan alsnog de track&trace bezorgen. Let op: mails van PostNL kunnen wellicht in uw ongewenste mailbox belanden. Check deze dus regelmatig als u een bestelling bij ons plaatst of heeft geplaatst.

Bestelling niet ontvangen?

Allereerst is het spijtig om te horen dat U uw bestelling nog niet hebt ontvangen. Dit kan aan diverse factoren liggen (zo is onze verzendtermijn doorgaans 3 tot 5 werkdagen, maar ook aan het feit dat PostNL het enorm druk heeft). Houd de track&trace goed in de gaten! Is uw bestelling 4 bezorgdagen (dinsdag t.e.m. zaterdag) geleden verstuurd, maar staat de status van de tracking nog steeds op ‘ontvangen bij PostNL’ of ‘gesorteerd’? Dan horen wij graag voor U waar uw pakket blijft. Stuur een e-mail naar info@meermogelijkmetvoetbalkleding.nl ovv uw ordernummer. Let op! Wij kunnen U ook na het contact met PostNL geen exacte bezorgdatum geven, maar wel een klacht indienen en/of onderzoek opstarten als uw pakket zoekgeraakt is. Houd omwille van de drukte voor de feestdagen etc rekening met vertraging van enkele werkdagen bij PostNL.

Bestelling retourneren

Wat spijtig om te horen dat je je bestelling wilt retourneren! Volg voor het retourneren ons stappenplan. Deze lees je (samen met de retourvoorwaarden) hier.