Contact, betaling en verzending

Contactmogelijkheden

Wij proberen alle info over producten in deze webshop en onze service zoveel mogelijk op voorhand al te publiceren op de betreffende pagina’s. Moest/mocht je toch nog vragen hebben of extra foto’s wensen, dan mag je ons zeker een bericht sturen. Je kunt ons bereiken via Facebook (Meer mogelijk met Voetbalkleding), e-mail (info@meermogelijkmetvoetbalkleding.nl of het contactformuluer op onze webshop. Wij doen ons uiterste best om je binnen 1 werkdag verder te helpen. Onze klantendienst/klantenservice reageert op werkdagen tussen 9u00 en 17u00 (uitgezonderd feestdagen).

Betalen & transactiekosten

Onze webshop ondersteunt betalingen via iDeal, Paypal en Payconiq by Bancontact! Per transactie zijn wij genoodzaakt om (lage) transactiekosten aan te rekenen. Deze bedragen 0,35€ voor betalingen via iDeal, 0,39€ indien u via (Payconiq by) Bancontact betaalt of 4% van het totaalbedrag wanneer de betaling via PayPal voldaan wordt. Indien u uw bestelling gedeeltelijk retour stuurt of iets ruilt, worden deze kosten niet terugbetaald. Retourneert u uw volledige bestelling? Dan wordt het totaalbedrag (inclusief transactiekosten) volledig teruggestort!

Verzending

Bestellingen worden binnen 3 tot 5 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden. U ontvangt een track&trace code zodra uw bestelling is verwerkt. Wij verzenden via PostNL. Ons team doet haar uiterste best om uw bestelling zo vlug mogelijk te verzenden, maar omdat wij uitsluitend met vrijwilligers werken kan dit een paar dagen duren.

Levering

Allereerst bedankt voor je bestelling! Ons team zal je bestelling binnen (de) 3 tot 5 werkdagen nadat je deze geplaatst hebt naar je verzenden via PostNL en de kosten hiervoor bedragen 4,95€ wanneer je enkel schoenen, handschoenen en/of kleding aankoopt. Koop je een wedstrijdshirt, dan bedragen de verzendkosten 6,95€. Wanneer je zowel een wedstrijdshirt als schoenen, handschoenen en/of kleding koopt, betaal je ook 6,95€ verzendkosten. Beide bedragen zijn exclusief transactiekosten (hierover lees je meer op deze pagina!). Vanaf 84€ kan je kiezen voor gratis verzending indien je dit voor het afrekenen aanvinkt (verkeerde keuzes worden niet terugbetaald). Let wel (op): Wij verzenden enkel binnen België en Nederland en naar Zweden (voor 14,95€). Je bestelling kan je volgen met de track&trace die je van ons ontvangt als deze het magazijn heeft verlaten.

Zowel in België als Nederland kan je kiezen voor thuislevering op een datum naar keuze (binnen een venster van 14 dagen na de eerste bezorgmogelijkheid). Je bestelling op een Postkantoor laten bezorgen is ook mogelijk aan een meerprijs van 0,49€. Tevens is het (enkel in Nederland) mogelijk om te kiezen voor avondlevering aan een meerprijs van 1,95€. Wij versturen hoofdzakelijk via pakketpost. Losse broekjes, een paar sokken, presentatieshirts, trainingsshirts zonder broekjes en aanvoerdersbanden worden besteld. Deze worden altijd als brievenbuspakje verzonden, tenzij het om meer dan 1 product gaat of er ook andere items besteld worden (in dat geval worden deze items alsnog met pakketpost verstuurd). Ook wanneer er gekozen wordt voor avondlevering of levering op een PostNL-punt wordt uw bestelling met pakketpost meegegeven.

Ben je niet thuis? Dan gaat je pakje naar een PostNL-punt bij jou in de buurt, waar je 7 dagen hebt om je pakje af te halen.

Haal je je bestelling niet op? Dan wordt deze weer aan ons geretourneerd. Je ontvangt dan een e-mail van ons of wij je bestelling opnieuw moeten versturen. In dat geval worden de volledige verzendkosten (9,25€ voor een aangetekend pakket) in rekening gebracht. Indien je dit niet wenst, maken wij het geld terug naar u over!

U ontvangt binnen 3 tot 5 werkdagen een mail van ons met de track&trace code. Ook PostNL houdt u automatisch op de hoogte wanneer het pakje bij PostNL is en wanneer de bezorger onderweg is. Heeft u na 2 werkdagen nadat u een mail heeft ontvangen dat uw order binnenkort ons magazijn gaat verlaten (of 4 werkdagen na het plaatsen van je order) nog geen track&trace of e-mail van PostNL ontvangen, stuur dan zeker een e-mail naar info@meermogelijkmetvoetbalkleding.nl en vermeld daarbij ineens uw ordernummer. Wij zullen u dan alsnog de track&trace bezorgen. Let op: mails van PostNL kunnen wellicht in uw ongewenste mailbox belanden. Check deze dus regelmatig als u een bestelling bij ons plaatst of heeft geplaatst.

Bent u overdag niet thuis? Voorkom nog langere levertijd door uw pakket aan een toeslag ‘s avonds (+1,95€ en enkel mogelijk bij levering op een Nederlands adres) of rechtstreeks bij een PostNL-punt (+0,49€) te laten bezorgen. Deze mogelijkheden krijgt u na het invullen van uw adres.

Bestelling niet ontvangen?

Allereerst is het spijtig om te horen dat U uw bestelling nog niet hebt ontvangen. Dit kan aan diverse factoren liggen (zo is onze verzendtermijn doorgaans 3 tot 5 werkdagen, maar ook aan het feit dat PostNL het enorm druk heeft). Houd de track&trace goed in de gaten! Is uw bestelling 4 bezorgdagen (maandag t.e.m. zaterdag) geleden verstuurd, maar staat de status van de tracking nog steeds op ‘ontvangen bij PostNL’ of ‘gesorteerd’? Dan horen wij graag voor U waar uw pakket blijft. Stuur een e-mail naar info@meermogelijkmetvoetbalkleding.nl ovv uw ordernummer. Let op! Wij kunnen U ook na het contact met PostNL geen exacte bezorgdatum geven, maar wel een klacht indienen en/of onderzoek opstarten als uw pakket zoekgeraakt is. Houd omwille van de drukte voor de feestdagen etc rekening met vertraging van enkele werkdagen bij PostNL.

Bestelling retourneren

Wat spijtig om te horen dat je je bestelling wilt retourneren! Volg voor het retourneren ons stappenplan. Deze lees je (samen met de retourvoorwaarden) hier.