Betalen en leveren

Betalen

Onze webshop ondersteunt betalingen via iDeal, Paypal en Bancontact! Per transactie rekenen wij transactiekosten. Deze verschillen per methode.

Verzending

Wij verzenden bestellingen 2x per week. Doorgaans zal dit op maandag & donderdag gebeuren, waarbij de deadline ligt op zondagavond 23u59 en woensdagavond 23u59. Bestellingen die na dit tijdstip gedaan worden zullen wij tijdens het verzendmoment hierna verzenden. Echter kan het af en toe gebeuren dat wij op deze dagen naar clubs gaan, in dat geval zullen wij uw bestelling een dag eerder of later verzenden.

Levering

Afhalen is uiteraard mogelijk, de mogelijkheden daarvoor leest u onderaan deze pagina. Ook kunt U uw bestelling laten bezorgen op een der welk door U gewenst huis-, werk- en/of postadres, hiervoor rekenen wij 4,95€ verzendkosten (binnen Nederland en België). Vanaf 49,95€ is het mogelijk om gratis te verzenden binnen België en Nederland! Kies hiervoor de optie ‘Gratis verzending’ bij het afrekenen. Indien wordt gekozen voor normale verzending, kan het verschil nadien niet worden verrekend of terugbetaald.

Woont U in het buitenland? Geen probleem! De verzendkosten voor een adres in Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Spanje en Zweden bedragen 12,49€. Verzenden naar andere landen is niet mogelijk. Er geldt een verzend- en verwerkingstijd van 3 tot 5 werkdagen, PostNL levert doorgaans binnen 2 bezorgdagen in Nederland en België, in onze overige bezorglanden kan dit tot 10 werkdagen langer duren. Bij 1 (België en Nederland) mislukte bezorgpoging bezorgt PostNL uw zending aan een PostNL-punt, alwaar deze 7 dagen voor U klaarligt. Nadien komt deze weer tot bij ons en nemen wij contact met U op voor het vervolg. Het opnieuw versturen van een niet-afgeleverde zending bedraagt 9,20€ (Nederland), 15,50€ (België) of 17,50€ (overige landen), ook indien er bij het afrekenen is gekozen voor gratis verzending voor de 1e bezorgpogingen. Houd rekening met vertraging omwille van het Coronavirus, hier hebben wij geen invloed op.

Binnenlandse zendingen worden standaard verzonden met ‘handtekening voor ontvangst, enkel huisadres’, tenzij er enkel een los broekje wordt besteld. In dat geval verzenden wij deze met een brievenbuspakje. Buitenlandse zendingen worden aangetekend verzonden. Bij het invullen van een adres binnen Nederland kunt U tevens de bezorgdatum kiezen (tot 14 dagen vooruit) of avondlevering selecteren (+1,95€). Wenst U uw bestelling liever ineens bij een PostNL-punt te laten bezorgen? Binnen Nederland en België is dit mogelijk (+0,49€)!

U ontvangt binnen 3 tot 5 werkdagen een mail van ons met de track&trace code. Ook PostNL houdt U automatisch op de hoogte wanneer het pakje bij PostNL is en wanneer de bezorger onderweg is. Heeft U na 5 werkdagen nog geen track&trace of e-mail van PostNL ontvangen, stuur dan gerust een e-mail naar info@meermogelijkmetvoetbalkleding.nl en vermeld daarbij ineens uw ordernummer. Wij zullen U dan alsnog de track&trace bezorgen.

Omwille van de de vele zendingen die PostNL moet verwerken is de levertijd langer. Houd hier rekening mee bij uw bestelling. Bent u overdag niet thuis? Voorkom nog langere levertijd door uw pakket aan een toeslag ‘s avonds (+1,95€) of rechtstreeks bij een PostNL-punt (+0,49€) te laten bezorgen. Deze mogelijkheden krijgt u na het invullen van uw adres.

Bestelling niet ontvangen?

Allereerst is het spijtig om te horen dat U uw bestelling nog niet hebt ontvangen. Dit kan aan diverse factoren liggen (zo verzenden wij zelf enkel (doorgaans) op maandag en donderdag, maar ook aan het feit dat PostNL het enorm druk heeft). Houd de track&trace goed in de gaten! Is uw bestelling 4 bezorgdagen (maandag t.e.m. zaterdag) geleden verstuurd, maar staat de status van de tracking nog steeds op ‘ontvangen bij PostNL’ of ‘gesorteerd’? Dan horen wij graag voor U waar uw pakket blijft. Stuur een e-mail naar info@meermogelijkmetvoetbalkleding.nl ovv uw ordernummer. Let op! Wij kunnen U ook na het contact met PostNL geen exacte bezorgdatum geven, maar wel een klacht indienen en/of onderzoek opstarten als uw pakket zoekgeraakt is.

Bestelling afhalen

Vanaf 06/04/2021 wijzigt ons afhaaladres. Ook de afhaalmomenten worden met ingang van deze datum veranderd! U kunt uw bestelling vanaf deze datum afhalen bij ons nieuwe afhaalpunt in Leeuwarden. De nieuwe afhaaltijden zijn maandag, dinsdag, woensdag en donderdag tussen 18u00 en 20u00, waarbij u een exact tijdstip dient door te geven. Ons afhaalpunt is gevestigd aan het volgende adres:

Rixtwei 157

8915 JV Leeuwarden

Ons afhaalpunt bevindt zich in de flat. Als u op de bel drukt en het signaal krijgt dat u naar binnen kunt, kunt u doorlopen naar de hal met de brievenbussen. Hier komen wij ook heen en wordt uw bestelling aan u overhandigd, naar boven komen is niet nodig. De verwerkingstijd voor uw bestelling bedraagt 3 werkdagen en u dient uw bestelling binnen 14 kalenderdagen af te halen.

Bestelling retourneren

Wat spijtig om te horen dat je je bestelling wilt retourneren! Volg voor het retourneren ons stappenplan. Deze lees je (samen met de retourvoorwaarden) hier.